Kızlar en büyük 6-9 ay almışım. Ondan bir iki parça. 9-12 yok elimde mesela. Almalı mıyım? Şöyle düşünüyorum. Kafamda iki soru var. Eylülde doğum yapacağım bebeğimin 9. Ayı Hazirana geliyor. Şimdi eylüle göre alışveriş yaptım hep uzun kollu. Şimdiden yazlığını almam saçma olur diyorum birde gelişimi nasıl olacak bilmiyorum. İkinci sorum da mesela 3 aylık bebeklerin 9 ay kıyafet giydiğini duymuştum gelişimi hızlı olanların o durumda ne yaparım kışın ortasında alışverişle uğraşmayım diyorum. Çıkamadım işin içinden… Fikir verir misiniz? Şuanlık bebeğim haftasıyla uyumlu iri bir bebek durmuyor.