Dygnblc Avrupalılar da böyle diyordu ama sonra ne olduysa eskiye döndüler. Bu arada eniştem kadın doğum uzmanı halama normal doğum olması için çok uğraştı ikna edebilmek adına bir sürü gerekçe sundu halam da kabul etti normal doğum yaptı. Alt komşum da ebe, ben laf arasında ebeler asla normal doğum yapmıyormuş siz göre göre çok korkuyorsunuz galiba demiştim o da hayır normal doğum en sağlıklısı ben iki tane normal doğum yaptım dedi. Avrupa’da da doktorlar gayet normal doğum yapıyorlar kendileri de, gebelerine de normali teşvik ediyorlar. Kabızlık çeken insana nasıl ki bağırsağı keselim kitleyi alalım demiyorlarsa bu da onun gibi, dünya kuruldu kurulalı doğum şekli belli işler ters giderse diye ameliyat seçeneği de artık gelisen teknoloji ile mevcut iyi ki sezaryen geliştirilmiş bu da çok büyük bir kolaylık özellikle iri ve makat geliş bebeklerde çatı darliginda vs anneyi de bebeği de zorlamaya gerek yok ama işler yolundaysa vücudu rahat bırakıp organların işleyişini bozmamak gerekir, onlar işini biliyor çünkü