37+5 ten merhaba herkese 😊 bebeğim aşırı hareketlendi normalde bu kadar etmezdi sancılarım oldu ama düzensizdi gün içinde şimdi de ağrılarm var belimde.agriyor acaba üsüttm mu yoksa doğum başlangıcı mı bilmiyorum.ilk gebeliğim nişan ve su gelmesi de olmadı yardımcı olursanız sevinirim 🤗☺️