Tok ya da aç gideceksin diye bir kural yok. Ben aç gidiyorum doktorum tahlil filan gerekirse git gel yapmazsın hem diyor. Kalp atışında bir değişiklik görünce zaten 2-3 bişey yediririz sana burda diyor. Ayrıca hatırladığım kadarıyla ikiz gebeliklerde göbeğe bağlanan prop sayısı 2 ye çıkıyor. 1 tanesi sancı 2 tanesi bebeklerin kalbi, üçüz olsa 4 prob gerekli mesela. Zaten onları takan hemşire çift kalp sesi olduğunu anlayıp 1 prop daha yakacaktır . Hemşireyim 🙋🏻♀️