vuralboga 14 haftalık cinsiyet öğrenebilir miyiz kızlar. Kesin görünür mü? Bekleyim mi 2 hafta daha 🙈
elifuslu1002 vuralboga bana erkek dedi o haftada doktor değişmedi halende kesin cinsiyeti.şu diyemem dicek size herkese dediği gibi ama hep kesin çıkıyor
isimsizzz vuralboga 14.hafta iki farklı doktor gördü ,biri kız dedi ,biri erkek dedi 😂😂 bence az daha bekleyin
seda2209 vuralboga kız derse değişme olasılığı yüksek bir hafta 😂 ama bana 12 de erkek dedi değişmedi 😂
Yasi_2023 seda2209 neden kız derse değişme olasılığı yüksek benimde doktorum 12.haftada yüzde 90 kız dedi emin olamıyorum
vuralboga Yarın kontrolüm var. Halsizim ve çarpıntım var , rahatsız ediyor artık. Bu sebeple gidicem. Yanılma payı cinsiyette muhakkak olcak. En net 16. Hafta bence. Ama merak ediyo işte insan😅
Elf96 Özelde gittiğim doktorum 14+5te kesin erkek dedi . Devlette 18+5te gittim kız gibi ama bacakları kapalı dedi hangisi doğru bilmem de hep erkek hissediyordum hâlada öyle hissediyorum 😀
Eldgrn vuralboga 12+5 olduk Şubat annesiyiz salı doktora gidicem inşallah gösterir kendini net şekilde çıkıntı var mı yok mu gösterirse değişme ihtimali daha düşük bakalım gidelim görelim
seda2209 Yasi_2023 yani erken haftalarda kız dedikleri zaman çoğu kişinin ki değişiyor hep öyle denk geldim. Sebebini ben de bilmiyorum çevremde ne görüp duyduysam o 😂
vuralboga 13+6 yım. Gittim bugün. 15 gün önce erkek demişti. Bugün kız gibi dedi. 1 hafta sonra bir daha gel dedi. Bacak arasında 3 çizgi var gibi dedi. 2 kızım var. Bi de oğlanı tatmak isterdim. Nasip 🙏🏻 herşey Rabbimden. 🙏🏻
gorkemcim vuralboga Bende o hafta erkek oldugunu ogrendim :) pipiyi pek belirgin gosterdi canim oglum :))