Büyük ihtimalle bilirkişi raporu davalıya tebliğ edilmemiştir, bu nedenle duruşma uzamıştır ve tebliğ edildikten sonra davalı rapora itiraz edip tanık dinletmek istemiştir. En sağlıklı bilgiyi dosyanın tüm ayrıntısına hakim olan avukatınızdan alırsınız. Malesef her mahkemede olduğu gibi iş davaları da çok uzun sürüyor yine de bayağı bir yol kat etmişsiniz. İnşallah en kısa sürede biter hakkınıza kavuşursunuz. 🙏🏻