mucizemizibekliyoruzz bana sadece açıklık yok dedi bilmiyorum ölçtü mü , ben o an meraktan sormayı unuttum , ilk düşük dış gebelikti kendiliğinden düştü ikincisi haberim yoktu hamile olduğumdan , üçüncüsü doktorum saolsun kanamam icin hic önlem almadı ama bu düşükten sonra da kan pıhtılaşmasnı öğrendim , dördüncü gebeliğim sebepsizdi , bişey diyemediler bebeğim gayet sağlıklıydı ama 4,5 aylık kaybettim . Böyle durumum. Eşime rahim yapısından da olabilir demiş bebeğin öyle durması , bilemiyoruz haftaya tekrar gidicem inşallah düzelmş olur. 🙏