Ssenoss merhabalar bende Murat doruk a gidiyorum ben çok memnunum. Güven veriyor işinde iyi, gereksiz masraflar muayeneler hiç çıkarmadı bize, başından beri normal doğuma teşvik etti, gebeliğin sonuna geldim doğumu bekliyorum. Şiddetle tavsiye ederim. Tek olumsuz eleştirim çoook hastası var onun için bazen muayene süresi kısa olabiliyor Ya da kapıda bekleme süresi uzuyor