Mubufe sürekli değil. Tam hatırlamıyorum ama uyuşukluk geçene kadar alta bişe giydirmiyolaf zaten. Bende alt açma bezi serili onun üstüne oturuyordum. Hemşire arada gelip lohusa pedini değiştiriyodu. Doktor doğumdan sonra geldi bi kez baktı bastırdılar karnıma( hiç bişe hissetmedim uyuşuktum zaten) sonra bi daha bastırmayın gerek yok dedi gitti. 2-3 kez de ped değiştirdi. Sonra uyuşukluk geçince ben giyindim zaten