nurhanim07 Ben sezeryan düşünüyorum Allah’ın izniyle 5 gün sonra doğuma gireceğim Rabbim hepimizin yardımcısı olsun inşallah (doktorum epidural tavsiye etti )
Sumeyyeabdi nurhanim07 sezeryan düşünüyorum kısmetse bu gittiğimde bir soralım fiyatını dedi esim özele gidiyorum silifkede ☺️
Mubufe nurhanim07 sezeryanı soruyorsan ben bi zorluğunu görmedim hastaneden çıkar çıkmaz köye gezmeye gitmiştim hatta 🙈
Defne_m Normal istiyordum aslında doktorum da normal yanlısı ama malesef bu hafta kontrolümde bebeğim 3 kat kordon dolamış boynuna inşallah çözer çözmeZse normal zor dedi doktorum bakalım hayırlısı sağlıkla gelsin de 💕
nurhanim07 Mubufe canım k.b merak ettiğimden soruyorum şey ondan sonra nasıl ayıldın bi ilaç mı verdiler uyanınca Ağrı oldu mu
Mubufe nurhanim07 yo vermemişlerdir diye düşünüyorum verdilerse de bilmiyorum kendim biraz gecince odada ayıldım
kahvesever__ nurhanim07 20 günde ağrılarım fallan azalmıştı 4 gün hastane de kaldım zaten eve geldimde iş yapmaya başlamıştım çünkü yanımda ailem yok bir eşim vardı
kahvesever__ nurhanim07 üzülme canım rabbim yardım etti çok şükür şimdi oğlum 4 aylık olacak ayın 18 inde atlatık unutuk kötü günleri