Kubruzram Yehsen-27 oğluma hamileyken öyleydim bende ikinciye hamileyim bundada gaz değilde karın şişliği var bu herkeste oluyor galiba
Eminegs Yehsen-27 bende öyleyim ve çok rahatsız ediyor afedersnz genirme bile olmuyor doktoruma söyleyeceğim umarım rahatlatacak bir ilaç vardır
seda2209 Yehsen-27 olmaz mı iki lokma yiyorum şişiyorum karnım basketbol topu gibi oluyor bide çok su tüketiyorum su iyice şişiriyor nefesim kesiliyor artık 🥺
Yehsen-27 Eminegs ben varya yumurtlamamda başladi bu bir yerde yazmışlar erken gebelikden dolayı hormonlardan dolayı diye 3.5 aya kadar çektim diye şu iç diye yazmışlar da
elifuslu1002 Yehsen-27 ben yerken susuyorum içiyordum hem mide yanması hemde şişkinlik yaparmış dedikleri gibide yaptı blbiraktim yemek yerken şu gibi şeyleri içmeyi rahatladım
Eminegs Yehsen-27 şu içincr bende bulantı oluyor çok içemiyorum malesef hamile kalana kadar içiyordum aslinda
elifuslu1002 Yehsen-27 kız 9 aylık olduğu seni olsun valla o şişkinlik o kadar rahatsız edici bisey ki az bir karninm bukulse ağrıyor
minnoskiz- @Yehsen-27 gaz şişkinlik hazımsızlık kabızlık ne ararsan var. 2 tane gün kurusu yedim üstüne 1 bardak su içtim yok afedersin tuvalete çıkamıyorum mahvolmuş durumdayım
Yehsen-27 minnoskiz- ayyy o kabızlıgi hiccc demeee affedersin şimdi bebek Altan pitlar çıkar diyorum kendimi sıkıyorum ister istemez