K-bra4 Merhabalar arkadaşlar çok zor durumdayım lütfen yardımcı olun emZiren anneler antidepresan kullanabilir mi acaba ?
K-bra4 Sedanuratlan merhabalar ayaklarım kollarım ellerim yüzüm uyuşuyor zaman zaman oluyor bunlar nörolojiye gittim Emara vs girdim hiç bişey çıkmadı 🥹 başım dönüyor doktorda anksiyete olabilir dedi selectra adında bir ilaç yazdı
ipekveatlas bunu doktoruna danışmadan başlamamanda fayda var. ben eczacıyım serotonin içeren antidepresanlar kullanılabilir emzirirken ama hepsi değil. hepsi süte geçiyor elbette ama molekül farkıyla daha az geçen de var daha çok geçen de. en az geçen sertralin,fluvoksamin diyebilirim en çok geçen fluoksetin. bebeğin ne kadarlık? yenidoğanlarda pek önerilmiyor çünkü bebekte sarılık,sürekli uyku hali yapabilir. bebeğin biraz daha büyük olsa daha az zarar görür inşallah.
K-bra4 ipekveatlas merhbalar bebeğim 1 yaş 2 aylık selectra adında bir ilaç yazdı ve 2 tane de baş dönmesi için yazdı ama kullanmayı içim el vermiyor 🥹
Dark K-bra4 daha iyi hissedeceksiniz kullanın. Psikolojik olarak iyi olmanız bebegede yansıyacaktır. Siz iyi olunca o da iyi olur
ipekveatlas K-bra4 işte selectra dediğimiz ilaç bi önce yorumda yazdığım sertralin. ikisi aynı şey. bu en az süte geçenlerden canım çok zor durumdaysan kullanmalısın doktorunda vermiş izin. bebeğine yararlı olamıyosan bi zaman sonra kullanmak zorunda kalırsın zaten
K-bra4 ipekveatlas yani aslında psikolojik bişeyim yok ama uyuşukluk vs psikolojik olabilirmiş çok korkuyorum 😦 acaba bugün neremi hissetmicem korkusu oluştu bende 😔
K-bra4 Dark bn iyiyim sadece uyuşuyor elim kolum psikolojik olarak felç mi olacağım başka kötü hastalığa mı yakalandım neden uyuşuyorum düşüncesi zorluyor beni
Fatimaaatilla Lütfen bana da yardımcı olun , anksiyete var çok zorluyor yoruluyorum. İlaç kullanmam lazım ama uyutmayan. Çünkü kızımla ilgileniyorum zaten gebelik uyku yapıyor.. Gebelikte kullanacağım antidepresan istiyorum
Dark K-bra4 sinir sıkışması olabilir, bazı sendromlar var onlardan uyuşuyor olabilir. Felç olacak olsanız olurdu hemen yavaş yavaş olmaz kafanızı buna takmayın. Böyle şeyleri sürekli düşünürseniz asıl hasta olursunuz. Başka şeylere odaklanın
K-bra4 Sedanuratlan Sedanuratlan uyuşukluk oluyor vücudumun her yerinde zaman zaman bacağımı hissetmiyorum kolumu elimi hissetmiyorum 😔
Zehross03 K-bra4 ay cok kötüü benimde beynim uyusuyor direk hafıza gidiyo sürekli icinden sınları düsün geldi gene gerizekalıı birazdan gecer falan filan o beni rahatlatıyo😂
K-bra4 Zehross03 yaa hepsi psikolojik mi acaba beyinde bişey çıkmadı şükür ama ayaklarım var ama yok gibi olmasını kaldıramıyorum