Gozzy 36+6dan bildiriyorum buralar çok zor, oturduğum yerde terliyorum pembe gömlek giysem İsmail Türüt gibiyim 🥲
Nazendehanim Gozzy 21+2 den hatta hamilelik öncesi bile öyleydim vücudum sadece su atıyor . Bütün kıyafetlerim siyah lacivert asla renkli giyemem ter belli ediyor çok şükür terim kokmuyor yoksa o kadar terlemeye insanlara eter etkisi yapabilirdim
tugceaslanis 37+3 ten sesleniyorum kızlarrr tam bir perişanlık benimde halim ani terlemeler mide yanmaları gece uyuyamama bittim artıkkk 🤷♀️🤷♀️
Babyeses 30+3tem bildiriyorum ben de İsmail Türtüm ama böylr bir şey yok. Eskişehirin kuru havasında bile yapış yapış oluyorum 😩
Obirgebe Gozzy 35+6 dan bildiriyorm klimalının karşısında niye sogutmuyo bu diye klimaya kızarak terliyorum 🙋🏼♀️