sedamhc aynı kişi olabiliriz 😬 benimde bugün sancım oldu sanırım ilk gebelik tam anlamıyorum ama belimin, ağrısından yürüyemiyorum bebek resmen çıkacak, gibi hissediyorum. Yarın benimde kontrolüm var sanırım çatı muayenesini yapacak keşke doktorum 5 cm açıklığın var falan dese de yatırsa doğursam diyorum 😂 38+5 haftalığım