AlmiraAnnesi bebeqiminannesi canım doğumu nerede yapmayı düşünüyorsun ve hangi doktorla doğumun ne zaman bu arada bir postta gördümde demet hanım mı fatma hanım mı tabikide fatma hanımda bende onunla düşünüyorum ama ben 32+3 üm senin daha önce sorayım dedim
merve2746 nurhanim07 salı günü sezeryan olacak bebek kilo almayı durdurmuş karnimda. O yüzden sezeryan planladık mecburen. Siz peki
Feride68 Haybeybi Aynıyız doğum randövin ne zaman benimki 31 agustos ama 1 hafta erken olur die düşünüyorum