Fatimaaatilla Corasprin midem e dokunuyor. Ülser olduğu için Ekstra olarak limonlu su kullanacağım.. sizler de var mı ekstra faydası olan şeyler..
2pati1baby Fatimaaatilla doktorundan igne iste canım oksapar 3 kutu ben sağlık ocağında yazdırdım devlet karşılıyor o zaman 5 tl gibi bir fiyat ödeme yapıyorsun
2pati1baby mor_menekse canım ona bakarsan özelden direkt yazdırsaydım kutu başı 200 küsürdü 🤷♀️ Hatta ilaçları eşim aldı ne kadar tuttu dedim 5 küsür dedi şaşırdım hatta çok iyiymiş dedim
Uzaldiii mor_menekse merhaba ben de dediğiniz fiyata alıyorum rapor nasıl çıktıysa ona göre sanırım fiyatta farklılık oluyor. Benim raporumda koagülasyon bozuklukları yazıyor.
Miniktospik Bebeginehasret rapor çıkarttırın canım devlette kadın doğuma ben raporlu alıyorum sadece muayene ücreti ödüyoruz
2pati1baby mor_menekse canım normalde bende özele gidiyorum; bana orda yazılmıştı. Eczaneyi arayıp sorduğumuzda aile gemimizden isteyin devlet karşılıyor dedi
280322- mor_menekse ben özelde rapor çıkarttım sağlık ocağına yada kendi doktoruma reçete yazdırıp alıyorum ben 6000 lik kullanıyorum kutu başı 11.5 TL ye geliyor . Belki sizin dozu farklıdır raporsuz sadece reçete ile bi kutusunu 140 a falan alıyorduk 🤷♀️
Fatimaaatilla Ayyy ben kullanamam işte onu panik atak var bende. Parol yerine ekstra basit ilaç içsem pimpirik oluyorum çok korkarım:(
Fatimaaatilla Doğal yollarla düzeltmem lazım benim bu açıklığı bakalım doktorumla da konuşacaz da. Iğne zor gözüküyor
Herzamanask4 Annesininportakali53 canım o zaman raporun yeterli düzeyde vermemiştir bende rapor çıkmadan önce bir kutuya 65 TL verdim rapor yazdı doktorum 100/100 3 kutuya 13 TL verdim
yozgey Annesininportakali53 raporlu da para alınmıyordu, arkadaşım 9 ay aldı hiç ödemedi. Benim raporum yok 1 kutu aldık 60 tl fark ödedim 1 ay önce.
Annesininportakali53 mor_menekse aynen ama sağlık ocağı ile alakası yok ben özelde rapor çıkardım çıkarmadan önce sağlık ocağındaki hekime yazdiriyordum birinden karsilamiyordu diğerine yazdır çünkü diğerinin kendi alanı dediler ona yazdırdım yazdırmaya rağmen kutu başı 65 değişen birsey olmadı neye göre veriyorlar hiç bilmiyorum
2pati1baby mor_menekse canım ben özel hastaneye gidiyorum , eczaneyi arayıp fiyat soracaktım , eczacı aile hekiminize yazdırırsanız devlet karşılıyor dedi, rapor filan yazmadı.Direkt 3 kutu istedim yazdı oda.
mor_menekse 2pati1baby Allah Allah madem böyle bişey var bize niye demediler 😞6 aydır alıyorum.neyse iyi ki bilgilendirdin saol canım 🌸