zeynepikra_61 benim bi bağırsak hastalığım olduğu için ağrı yaptığında erken doğumu tetiklemesin diye doktorum verdi 3 gecedir kullanıyorum. Ama şu an yazılarınızı okuyunca aydınlandım. O yukarı çıkıp top gibi olması bana bayadır oluyordu, normal bir sey içerde hareket ediyor sanıyordum meğer kasılmaymış🤦🏻♀️ 23+4 üm