Ogretmen_Anne_ Ruveyda_baskapan bende almayı düşünüyorum dandik gibi duruyo fotodada ama güzel oluyormuş güzel kavrıyor diyorlar bilemedim
Tortatepe Ruveyda_baskapan bende var. Ama bi işe yaramıyor malesef. Göğüsten kayıyor. Kendi sütü çekmiyor. Ben göğsümün altına koyuyodum artık kendim elimle sağıyodum.
Asli2023 Ruveyda_baskapan canim.üçüncü bebeğimle kullandım ben benim elim ayağımdi o pompa hem sessiz olması hem göğüse tak işini yemeğini yap bebeğine bak..şimdi dördüncüsü hamileyim yine mochiyi kullanılamaz ben çok memnundum
11secil Kullanan var mı? Ben de aldım😅Umarım işe yarar gerçi elektronik de aldım ama bana kullanışlı geldi🤷
Ruveyda_baskapan Denizreyyan Philips elektrikli aldım ama meraktan bunuda aldım genel olarak herkes memnun