Elisarli keşke kötü muamele görenleri duymasakta içimiz rahat rahat devlete gidip yapsak doğumumuzu ama maalesef ben o riske giremiyorum. Normal bir ameliyat olsa giderim ama doğum çok özel ve güzel olması gerekiyor gibi geliyor bana. Hem eşim, açısından da devlet hastanelerinde sadece bayan refakatçi alıyorlar baba ziyaret saatinde gelebiliyormuş sadece. Ben eşimin de o anlarda sancı çekerken bana destek olmasını istiyorum ki eşim doğumda bile bulunmak, istiyor devlet hastanelerinde bu mümkün olmuyor. Allah hepimize kolay doğumlar nasip etsin inşallah 🌸