NilAda16 Minikcennetim bende 17.haftadayım ara ara bel ve sırt ağrım oluyor. Sabahları kalkınca bile bazen bel ağrısı ile kalkıyorum. Doktorun normal oldugunu söyledi. Ağırlık merkezi değişiyor, bebiş büyüyor dedi.
Minikcennetim Miray31 teşekkür ederim bugün yürüyüş yaptım dünde temizlik yapmıştım muhtemelen zorladım