Kbra52 32 haftadayım acaba ne zaman siparişini vermem lazım aşağı yukarı bir hafta da falan geliyormuş yapan arkadaşlar kaçıncı haftada sipariş verdiniz
RanaOsma Kbra52 çikolatadeposundan sipariş verdim bir günde geldi hadi belki kargoda sıkıntı olsa diyelim en fazla iki üç gün olur bu kadar erken sipariş vermek gerekmez bence
Hafizee28 Hayırlı akşamlar ben 34.haftsya giril yapdım ve iki gün önce sipariş verdm 5 6 güne geliyomş zaten bide buzdolabına atarsan sıkıntı olmuyomuş
Obirgebe Hafizee28 çikolata uzun süre buzdolabında saklanmaz bozulur 35 haftalıgım geçen hafta aldm ama pişman oldm erken aldm diye
Caglaa94 Haftada sipariş verdim ben çikolata sonuçta havalar sucak erimemesi gerek diye düşündüm. Çikolatadeposu sayfasından 2. Günde elime ulaştı