Esraassrkr Merhaba hanımlar, ateş ölçer ve pişik önleyici krem onerileri alabilirmiyim. Ates olcer sizce alındanmı yoksa koltuk altındanmu daha iyi ?
DemirinAnnesiiii Esraassrkr doktor tavsiyesi ile koltuk altı ateş ölçer omron marka aldım pişik kremi ise sudokrem aldım
Aysenkaplann Esraassrkr pişik kremi sudocrem aldım. Ateş ölçer olarak herkes kulaktan ölçeni tavsiye ediyo en doğru ölçüm oymuş falan ben bunu araştırmadan bir koltuk altı birde alından ölçer aldım
TeoMom Esraassrkr En iyisi kulaktanmış canım ateş ölçerde bence alından hiç alma bir tane koktuk altı bir tane kulaktan al
Dilarakr Esraassrkr evde temazsız ateş ölcer var zaten koltuk altı aldım omron marka Pişik kremi de bepanthol aldım
gkbyza Esraassrkr hemşireler koltuk altı ateş ölçer öneriyor ben de omron marka aldım pişik kremi de mustela aldım
morportakal Esraassrkr Ateş ölçer araştırırken en iyi sonuçlar kulaktan ölçülen dendiğinden Braun IRT 6520 aldım ben
zeyel_sena Esraassrkr ateş ölçer evde vardı zaten pandeminin ilk zamanlarında almıştık braun marka. Pişik kremi olarak da mustela yi tercih ettim.
tazeanneveminigi Dml28 weledanin sadece pişik kremini mi kullanıyorsunuz? Memnun musunuz? Ben de temiz içerikli olarak bir tek o markayı biliyorum. Tavsiye eder misiniz acaba 😊