Kbrsoy Kızlar 32 haftanın içindeyim ve artık oturamıyorum. Ya dik oturmam gerekiyor ya da uzanmam gerekiyor. Midem batıyormuş gibi hissediyorum normal oturduğum zaman. Tecrübeli arkadaşlara soruyorum bu his Doğuma kadar gidiyor mu böyle. Arkadaşım da aynı durumdan şikayetçiydi ertesi gün kontrolüne gittiğinde bebeğin ayaklarını midene dayamış demiş doktoru. 🙄
Ebruylmz Kbrsoy bende de oluyor şuracıkta bekleyim bende 😊 kaburgalarim ağrıyor sanki benim birde sizde de oluyor mu ?
1prensesannesi Kbrsoy bende aynıyım canım 32+5teyim oturuyom hemen vuruyor diklen diye😅 uyku haram zaten rahat uyuyamiyorum şimdi hareketlerini daha sert hissettiğim için ıcerlerim acıyor resmen 🙄 bende duzelmeyi umuyorum ins 😣
Baharun2 Kbrsoy bende aynı uyuyamıyorum hiç baskıdan aylardır 😓 valla sinirden ağlayasım geliyo çoğu zaman
Kbrsoy Ebruylmz DilayVardar Dicle 1prensesannesi Baharun2 Kaynanam ben de bi de yanında da rahat uzanamıyorum yatamıyorum. Aksamı zor ediyorum. 3 gündür iki büklüm kaldım. Akşamları da uykum geldi diyip erkenden yatıyorum uzanabilmek için 😣
DilayVardar Bu haftalar da normal canim ben 38 haftaligim bir haftadır rahatladim sanirim doğum kanalina girdi yarin belli olur o ama ben hissediyorum yukarida olduğu zaman midede cok baski hissediyorsun çünkü
mucizemizibekliyoruzz Kbrsoy uzansana yanında nolacak çekinme bence hamilesin sen. Ben kayınpederimin yanında bile uzanıyordum valla bi dönem erken doğum riskim vardı şu geçen bayram napayım hep uzandım herkeste hoş gördü tabii ki
Kbrsoy mucizemizibekliyoruzz Kaynanamla hep bi mesafe var arada. Biz eşimle 6 ay içinde evlendik. Kayınvalidemi evlenene kadar 2 kere gördüm o da nişan ve düğündü. Evlendikten sonra da 1+1 evde oturuyorduk kayınvalidem ev küçük diye gelmezdi hiç. Bu ben de ikinci kalışı ve mizaç olarak asla konuşmuyor muhabbeti yok hiç. o yüzden kaynaşamadık bi türlü ben de o yüzü bulamadım ondan 🙄