Arkadaşlar bugün vitaminimi ve kan hapını birlikte içtim.. daha sonra çok kötü oldum mide bulantım normaldede oluyor ama siddetlendi küstüm birden hasta oldum resmen.. göz altlarim çökmüş hemde nedense göz altlarimda kırmızı kırmızı noktalar oluşmuş baya bir kusunca kendime geldim… vitamini hepsi buradadan aldım 3. Kullanisim tarihi falanda ileri ama zehirlenmiş gibi hissettim acaba ikisini birden içtim ondanmi oldu bilginiz varmı bu konuda dokundumu