rabiakryl Arkadaşlar merhaba. Şehir hastanesinde sezeryan doğum yapan var mı aranızda ? Memnun kaldınız mı doktor hastane hemşireler falan? Refakatçi alıyorlar mı ?
zayn6 Geçen yıl kızkardeşim doğumunu orda yaptı çok memnundu otel odası gibi tertemiz demişti annem refakat etmişti 2-3 gün yattı hastanede