Sevgili anneler şimdi bunu ağlayarak yazıyorum 2 gece önce 2 yaşında ki kızımı sütten kestim 20 gün önce 2 yaşı bitti ve 5 aylık hamileyim sıktını olmadığı için şimdiye kadar emzirdim hem iyi değildim hemde artık bebek büyüdü neyse dün gece sıktını yoktu ama bu gece kızım beni kendine yaklastirmiyor git diyor sarılmıyor bile çok üzülüyorum eşime diyorum kalk ilgilen ama bana dediği şu bi o mu sütten kesilmiş abartma vurmuş kafayı uyuyor çok huysuz kızım bi yanım diyor emzir bi yanım diyor biraz daha sabret ne yapmalıyım sizce