Eliko61 Kızlar 3. Doğumum 40+2. İki doğumda suni sancı ile oldu. 39+3 de gittim 4cm açılmam var. Doktor yine suni sancıyla başlayalım dedi.Ben istemedim şimdi bekliyorum kendi sancınla doğrumayı. Sizler ne durumdasınız
1mercimek_annesi Eliko61 yarın 40 haftalık oluyoruz ama hiçbir belirti yok yarın kontrolümüz var ne diyecek bakalım
Melissa12 Eliko61 bende 2 güne 39 oluyorum hiçbirşey yok bende suni sancı almak istemiyorum ama bakalım
prenseslerblogg Eliko61 al bendende o kadar yarın 39+5 iz ama bu kızdan ne ses var ne soluk arada sancı geliyor ama hurma suyu hurma falan deniyorum bakalım neler olucak salı günü kontrolüm var doktor ne diyecek bende merak ediyorum
prenseslerblogg Esmerimm- yaa kıyamam sana da beklemek biraz stresli oluyor senin doktorun ne dedi sana
prenseslerblogg Esmerimm- ay sorma bana da aynısını yapıyor yarın gidicem 40 oldum şuan itibariyle bakalım ne dicek
prenseslerblogg Esmerimm- kuzum sabah nişanım geldi şimdi hastaneden döndüm alttan muayene etti 2 cm açıklığım var şuan eve geldim sancılarımı bekliyorum Rabbim sana da hayırlısıyla nasip etsin inşallah
Seyda321 Eliko61 benimde ilk doğumum olacak inşallah 39+3 olduk ama bugün nst de hiç sancım çıkmadı bir an önce sağlıcakla doğum yapmak istiyorum. Bugün doktor 41.haftaya kadar bekleriz gelmezse getirtiriz dedi büyük ihtimalle suni sancı ile 🙁
Svcncmrnz Eliko61 bnde 39+0 ilkini 39+2de doğurmuştum çatı muayenesi oldum pazar günü lekeler geliyor hala sancı felan yok bnde ikinci gebelik inşallah kendi sancimiz gelir diye bekliyorum
Amazon Eliko61 4 cm açıklıkla eve nasıl gönderdi enfeksiyon kapabilirsiniz bebeği de etkileyebilir suni sancı ile başlamak istemediniz mi
MeriHera Eliko61 39+5 her an her şey olabilir bekliyoruz Allah hepimize hayırlı sağlıklı doğumlar nasip etsin