Seksenler Kızlar her gün farklı isim begeniyiruz erkek işimi olarak bizim gibi olan varmı yoksa ben tekmiyim 🤦♀️bebisimizin hala ismi yok
ardaada Seksenler bende henüz bir şey bulamadım. 15. Haftadayız daha çok zaman var ama hiç bir isim içime sinmiyor bakalım 😄
Elif81 Seksenler ohooo yalnız değilsin şekerim. Bizde 31+5 olduk sürekli değişiyor AA buda güzelmiş diyoruz sonra beğendiklerimizden baz geçiyoruz Aceba dini anlam mı taşımalı yoksa daha güncel mi olmalı tek isim mi yoksa iki isim mii diye diye 32e geldik nerdeyse İsimli hiçbir şey yaptıramadım anlıcanız ☹️ Neyse oğlum sağlıklı gelsinde isimsiz kalmaz nasılsa diye kendimi rahatlatıyorum 😁
Busraky2304 Seksenler bizde 26+5 daha kararsızım erkek ismi gerçekten daha zor kızımda 18. Haftada belirlemiştik
Aysunvr Ben karar vermiştim Kerem diyordum hala daha Kerem diyorum anlamını beğeniyorum kulağa hoş geliyor ve klasik isim diye amaaaaa Yurtdışına taşınma ihtimalimiz var ve orada Kerem kaarim diye söyleniyor yani ( kerim) ve direkt arap sanıyorlar :( bu yüzden kararsız kaldık çift isim sevmiyorum ama ya çift isim olacak yada bambaşka 😒 23+3
Seksenler Neyse ki yanlız değilmişim biz ilk öğrendiğimizde Agâh ve Alim arasında kalmıştık sonra Agâh a karar verdik sonra Taha, Yavuz Selim, Ahmet Emir derken herşey çorba oldu ,😂