Seval030303 Meraba anne adayları 19 haftamdayım detaylı ultrason vakti gelmiş yaptırmyaı düşünmüyorum yaptırmayan var mı
Ahsenmom Seval030303 Hamilelikte en önemli şeyin detaylı ultrason olduğunu düşünüyorum. En ince ayrıntısına kadar inceliyorlar bebeği. Tırnağına kadar. Allah korusun ama herhangi bir rahatsızlığı olduğu bununla belli oluyor yaptirmalisin bence
Annesininportakali53 Seval030303 ben yaptirmadim ama devletlerde çok kosturdum yer yoktu hiç ozellerde çok pahalı olduğu için yaptiramadim ama o an yaptirabilecek bir bütçe olsa kesin yaptırırdım hala içimde kaldı. Ama gereksiz bulup yaptırmayan arkadaşlarım da var
Melek_Erten Seval030303 en önemli seylerden birisi bu bebeğin organlarin tutun damarlarina kadar bakiliyo.. neden yaptırmayı düşünüyorsunuz anlayamadim.
Cnsasln Burcin6 yapıyor bende devlette sıra bulamam diye özelde yaptıracaktım devlete gideyim belki sıra bulurum dedim iykide gitmişim yaz dan dolayı sanırım boş yer çoktu
Annesininportakali53 Burcin6 evet ama araştırma hastaneleri ve şehir hastanelerinde var normal devlette yok. Ve çok erken alınması gerek yani nerden baksan 12. Haftada feln yoksa randevu bulunmuyor
Melek_Erten Melek_Erten ayrica allah korusun herhangi bi hastalik sıkıntı varsa erken teşhis olmus oluyo.
aleynakpnrr Seval030303 bence tüm testler arasında en önemlisi detaylı ultrason. Diğerlerini yaptırdınız mi ikili üçlü?
1Ada1 Seval030303 çarşamba günü gidecem ben bence en önemli şey. En azından doğum anında bile müdahale gerekecek bir durum çıkarsa ki allah korusun inşallah bi sorun çıkmaz o zaman doktorlar hazır olur doğumda. Bu ve buna benzer bir sürü örnek sıralanabilir. Neden yaptırmayı düşünmüyorsunuz
Burcin6 Annesininportakali53 ben ilk bebeğimi özel de yaptırmıştım aradan zaman geçti 16 haftalık hamileyim henüz devletteki dr bişey söylemedi yapalım diye keşke söyleseymiş alırdım öncesinde 🥹
Bayancorek Seval030303 Tedbirli olmak ne kadar güzel bir şey aslında. Gebelik süresince yapılması gereken en önemli şey bence. İhmal edilmemesi gerekiyor.
Gmzbiri Seval030303 gebelik boyunca yaptırılması gereken şeylerin arasında ilk sırada ayrıntılı ultrason geliyo. Bebeğin bütün organları inceleniyo. Her ne olursa olsun doğurucam kafasında olabilirsiniz ama Allah korusun öyle bir şey olmasın tabi diyelim ki kalbinde bi sıkıntı var erken teşhis koyulabiliyo ya da doğar doğmaz ameliyat edilebiliyo. Diğer türlü bazı şeyler için maalesef geç kalınmış oluyo
Summerwine Arkadaşlar nolur böyle yapmayın eskilerde imkan yokmuş ,teknoloji gelişmemiş yaptıramıyorlarmış ama şu an her imkan var.Tamam kabul her şey çok pahalandi ama sağlık bu geri dönüşü yok.Kafaniza göre yok ben bunu yaptırmayı düşünmüyorum demeyin.