Kızlar selam
Bir ay önce hamile olduğumu öğrendim. Ve anında sigarayı bıraktım ancak canım çok istiyor hep aklımda o var. Gerginim ve mutsuzum da. Doktorla konuşacağım bu konuyu günde 2-3 tane en azından içmemin sakıncası olur mu diye. Ama önceden bu konuyu konuşan var mı doktoru ne dedi paylaşırsanız çok sevinirim. 🌸