Melegimin_annesi Kızlar bi kaç saatten beri karnım taş gibi bebeğim kımıldıyo ama taş gibi zor nefes alıyom terliyom daralıyom sizce neden böyle 30+6 haftalığım içim darlanıyo sürekli
Moonlight38 Melegimin_annesi Gaz sancısı olabilir, 20 dk kadar cenin pozisyonunda uzanın. Gaz sancısıysa rahatlatacaktır.
Eminnee0 Melegimin_annesi 35+2 Bende birkaç haftadır sürekli öyle. Artık bebek büyüdüğü için alanı dar geliyor o nedenle hareketleri daha kısıtlı oluyor. Ya bir yere toplanıyor yada esneyerek geriliyor buda karnınızın gerilmesine sertleşmesine sebep oluyor. Normal birşey ama içiniz rahat etmez ise doktorunuza danışın.
eylulicten Melegimin_annesi valla benim de 26 hafta karnim ustu tas altinda hicbir sey yok degisik sekilde duruyor kizcem :)
seymakrtus Melegimin_annesi Bende 30+5 oldum karnım taş gibi oluyor doktoruma sordum bebek büyüyor yeri dar geliyor dedi bana
Melegimin_annesi Eminnee0 Devlete gittiğim için 2 3 hafta sonra randevu oluyor iletişim de bu yüzden olmuyor doktorla acile yada başka bi hastaneye gitmekten başka çarem olmuyor yani teşekkür ederim inşallah normaldir🙏
Rabianurbudak Melegimin_annesi bendede oluyor normal bişey özellikle yemek yerken toplanıyor nefesım daralıyor
Eminnee0 Melegimin_annesi Devlet Hastanesi’ne gidince maalesef öyle sorunlar oluyor. Doktora ulaşmak daha zor bende başta devlete gidiyordum ama daha sonra özele geçtim mecburen
Melegimin_annesi Rabianurbudak yemek yerken sancı giriyor kaşığı ağzıma götürünce eğilmiş olunuyor ya batıyo o zaman dik oturcan o zaman bişey yok teşekkür ederim
Melegimin_annesi Eminnee0 özelde ilgi sıfır burda dünyanın parasını veriyosun devlet daha iyi ilgi bakımından tek sıkıntı telefonla ulaşmamak her şikayetinde acile gitmek
Eminnee0 Melegimin_annesi devlet Hastanesi’nde de bazı ilgili doktorlar numara veriyor aslında sor bir istersen