Semakeles61 Merhabalar ben tüp bebek transfer oldum 5. Günüm bugün ama hiç bir belirtim olmadı 6. Denemem bu daha öncekilerde tutanlarda oldu ama devam etmedi ozamanlar vajinal jel kullanırken hafif lekeli gelirdi dışarı acaba hiç leke olmadan tutan oldu mu