150411 ikicocukmeselesi merhaba adatip Hastanesi’nde hangi kadın doğum uzmanıni önerirsiniz ve orda doğum ne kadar acaba ?
ikicocukmeselesi 150411 ben meryem hanımda doğum yaptım, ben doğum yaparken 4500₺ di ama çok çok artmış şu an fiyatlar