Gizem41 buse_2695 benim ilk doğumumda hiç yoktu silikon göğüs ucu aldım öyle emdi şuan ikinciye hamileyim şükür ilkine göre var bebek emdikçe çıkıyor
buse_2695 Evcilkoala salı günü doğumum yarın alırsam salı günü memeyi vermeden önce biraz kullanırım diye düşündüm
Melikekader1 buse_2695 evet arkadaşımda ucu çıkardığı anda meme reddi yaşıyordu emdikçe çıkar diyorlar benimde yok ama ebe süt olsun yeter dedi meme ucuyla oynamak vs rahim kaslarını gevşetiyor
Vera09 2pati1baby yani bebek çektikçe çıkar diyorlar ama benim çekilecek belirginlikte bile değil. İlk başta kullanmam gerekebilir diye düşündüm