Kızlar merhaba 36+3 haftalık hamileyim eşim korona oldu bende temaslı oldugum için karantinadayım. Bugün benimde boğazım gıcıklanmaya yanmaya başladı :( korona olanlar neler yaptınız bu süreçte nasıl atlattınız ne iyi gelir boğazlarıma? Birde salı günü kontrolüm vardı özel hastaneye gidiyorum beni alırlar mı kontrole sizce son haftalarımda oldugum için gitmek istiyorum ertelemek istemiyorum..