Erva1234 Kizlar eşimle yemek yemeye çıktık bı yarim saatlik yol yürüdük dönüşte göğsümun alt sol tarafında çok kötü bı ağrı oldu sertlesmisti orası eve geldim geçmedi niye olabilir yaa bu arada 13 haftalık gebeyim
esra6338 Terleyip üşüdün mü acaba? Ya da göğüs ummaktan şişer derler bizim orda. Bi yiyeceğin fln kokusunu aldın farketmeden umdunsa olabilir. Ilık suyla sabunla ovalamayı deneyebilirsin