Justmom Meshra_15 lavman şartmı bilmşyorum canım ama sade kefir iç çok güzel çalıştırıyor metabolizmayı
myangelson Meshra_15 ben acil sezaryene alındım ve karnım toktu öğle yemeği yemiştim sezaryene girmeden 3 saat falan once tabi ameliyata girecegimi bilmiyordum acil karar verildi ama yine de lavman falan yapılmadı
Meshra_15 canserko ikinci sezeryanim biliyorum ama aşırı rahatsızım ameliyat sonrası bu durum zorlar diye korkuyorum yemedihim icmedjgim şey kalmadı 4 litre su jcmisimdur zeytinyağı içtim kayısı hoşafı tavuk suyu zeytinyağlı kabak
Yagmurkaragoz Bende suni sancı çektikten sonra sezeryana alındım bi kaç atıştırmalık birşey yediğim için lavman yapmışlar dı
benkosarim Meshra_15 eczanede dulcasoft var alıp kullanabilirsiniz o kadar iyi bir şey ki kabızlığa çok iyi geliyor hamilelerde kullanabiliyor çok şükür ben kurtuldum