Artık dayanamayacak hale geldim. 23 hafta lekelenmem vardı.Genelde yattım hep çok zor geçti zaten 3 kere hastane yattım.
1 aydir da çok agrim var.Vajina kemiklerim ağrıyor vajiman zonkluyor.Bebeğim iri baş geliş ve doktor çok baski yaptigini soyledi ama bu kadari da normal mi bilmiyorum.Sadece magnezyum kullniyorum 2 kere ama hiç fayda etmiyor agrilarima.
3 gundur klozete bile oturamiyorum egilip.
Kiyafetimi giyemiyorum ayaklarimi kaldirip.
Inanin o kadar agrim oluyor ki.Yatip kalkmayi saymiyorim bile. Benim kadar agrisi olan var mi tek olmadigimi bunun normal oldugunu bilmek beni rahatlatacak.