kubr_pak sorma vallahi 7 aydir ona gidiyorum ve her seferinde ismimi dahi hatirlamiyor 7 aydir ayni prillam ilacini kullaniyorum ve gavisconu kullaniyorum rennie duo şurubuna alerjim oldugunu soyledigim halde bana baska bi bulabti ilaci ile rennie yaziyoe surekli zaten ulasmak imkansiz kendisine sinie oldum cidden özel olmasi 2 kat daha sinirime dokunuyor.