MucizemmBenimm Ozlem3461 aynı şekilde 36+1 den aleykümselam ☺️ Her hafta kontrole gidiyoruz artık ve 2 defa nst ye girdim sancı falan hiçbirşey yok 🙈 haftaya falan sağlıkla gelse çok güzel olur diye düşünüyorum ama nasip bakalım siz nasılsınız