Ara ara ben de geceleri zor nefes alıyorum. Öyle olduğu zaman burnuma tuzlu su çekiyorum biraz rahatlatıyor. Çarpıntı da 3. ay civarı olmuştu, doktorum 22. haftalarda geçer demişti, gerçekten de o aralar geçti, sonradan yine olur mu bilmiyorum. Şu anda 26+4üm. Çarpıntı olduğu zaman sol yerine mümkün olduğunca sağ tarafa yat demişti bir de.