Tispe Yaa bir yardım edin🤦♀️ Ne yesem gaz yapıyor. Su bile içsem yapıyor. Öyle gaz yapan şeyler tüketmiyorum ama yine de oluyor. Sürekli bir şişkinlik, karnımda guruldama… Geçer diyorum geçmiyor. Tam 10. haftadayım. Bir önerisi olan var mı? 🙏
Eldgrn Tispe 12+4 hala devam ediyor canım ne yaptıysam artık sancı şeklinde geliyor yürümek falan da yaramıyor Allah yardımcın olsun valla
Kele-bekler1 Ahh canımm bende 10+2 yim inanılmaz bir şişlik var karnımda ve sanırım miğdemdede bir şişlik var affedersin 2 günde bir zor lavaboya çıkıyorum bende ne yapıcam bilemedim 5-6 aylık hamile gibiyim 🤷🏼♀️🥺 Tispe
bsnrttr Tispe bende tam anlattığınız gibiyim 11+2deyim sabah uyanıyorum hiç bişey yok su içsem şişiyor karnım çok rahatsız edici gerçekten
Tispe Eldgrn Ayyy bitecek diye hiç beklemeyeyim ben o zaman. Doktor randevuma da çok var daha. Siz sormuş muydunuz doktora bir çözümü var mı diye?
Eldgrn Tispe yok canım geçen haftada gittim oda devleti ilgilenmedi lafları tıktı ağzıma soramadım salı özele gidicem bi Tilbe unuturum sormayi bebeği görme olunca akıl gidiyor 🤣
Kele-bekler1 Kıyamam gerçekten inanırım canım benim ama herkes 3 aylık dönemden sonra şişlik kalmıyor diyor ama bakalım🥰 Tispe