Ben 17. Haftamda hissetmeye başladım bugün 18 haftaya girdik minik pıt pıtlar hissediyorum ama sürekli değil dışardan görünen bi şey yok acıkınca yemeklerden sonra tatlı yedikten sonra hissediyorum genelde hareket halindeyken hissetmiyorum 22. Hafta bazen daha da geç hissedenler oluyormuş bu da kilomuza bağlı biraz ve tabii bebeğe de bağlı ilk gebelik geç hissedilirmiş benim de ilk ama ben ayırt edebiliyorum hareketlerini bağırsak hareketi olduğu zaman zaten kısa süre içerisinde gaz ihitiyacı duyuyorsunuz değilse eğer bebek hareket ediyordur
dayi