ilknurckmkq 31+3 sabah sancılarımla gittim doğum sancıları gelmişti doktor 32 milim açıklık olduğunu söyledi ilaç kullanıyorum ama ağrılarım var doğum yapma ihtimalim var mı 😥
Semilk05 ilknurckmkq canım benim ablam da 1 ay 2 cm açıkla durdu doğumu olmadı zamanı gelince oldu. İnsallah seninde zamanında hayırlısıyla kucağına Alman nasip olur bebeğini 🙏🏻