Sevgili anneler, 26. Haftadan sesleniyorum vajinada ağrım oluyor otururken değil fakat ayağa kalktığım da yürüdüğümde falan oluyor bu yaşayanınız var mı? Doktorum normal demişti artık ağrıların başlayacak iyice, uyuyamayacaksın dedi uyuyamıyorum zaten bel bacak ağrısından ama vajina ağrısı başka ya yaşayanınız var mı?