Gamze_Tomak Merhaba, bugün kan testi verdim. Sonuç 426 çıktı,alt karın bölgemde ve sırtımda ara ara sancı oluyor. Normal mi ? Böyle bir durum yaşayan var mı ? Teşekkürler,
Aycicegim6442 Gamze_Tomak adet belirtilerinin hepsini yasamak mumkun hamileleligin ilk haftalarinda lekelenmede olabilir kirmizi kanamaniz olmadi surece yada dayanilmaz bir agriniz olmadi surece korkmaniza gerek yok