busebusebuse_ Merhaba ben 38 haftalık hamileyim ve 2 cm açıklığım var 3 gündür açıklık ilerlemiyor ve sancılarım çok fazla var ne yapmalıyım yardım lütfen
Minikoanne busebusebuse_ bnde 38 im ama açıklık falan yok salı bidaha bakıcak doktor burda bekliyeyim bnde 🥴