2 sene önce bebek geriden gittiği için yani ben 38 haftaliktim bebek 35 hafta ile uyumluydu. Doktor suyun da azalmış dedi. Hemen sezeryana aldı. Bebeğin dışarda büyümek istiyor dedi. Ultrasonda 2800 Gr di doğdu 2300 kiloydu. Çok şükür kuveze alınmadı. Emzirmek için çok çabaladım. Silikon göğüs ucu kullandım 20 gün. Bebeğimin gelişimi gayet iyi demişti doktor. Önemli olan kilosu boyu değil. Sağlıklı olması. Kafana takma bebek nasıl istiyorsa öyle olsun