Mrsskaraca 9,10,11 haftalikhamileler durumlar nasil ne zaman kontrole gideceksiniz, cinsiyetler ne zaman belli olur 🌸
Zeyzeylim Mrsskaraca 9 hafta güzel gidiyor açıkcası daha yeni hamileliği anlamaya başladım 😬 mide bulantısı filan derken yorucu geçiyordu. Bi de bebeği ultrasonda daha bebek gibi çıkınca heycan arttı 🙈🙈🙈
Lenaaaa Mrsskaraca iki gün önce kontrole gittim. Hiç beklemiyordum belli olmaz diye 10+5 deyiz doktorum bir tahminim var dedi büyük ihtimal kızımız olacakmış 😌
Medinedogru03 Mrsskaraca şimdilik iyi gidiyor gibi kusmalarim azaldı gibi inshAllah biter , kontrolüm 23 ağustos belki cinsiyetini solerim dedi bu arada 11+1 im o zaman 12+3 olcam bakalım belki gozterir😍
Bebegimizolsun Mrsskaraca 11 haftalık oldum çok şükür 3-4 gündür ilaç içmeme rağmen felaket kusmalarım gene başladı ama iyiyim genel olarak çok şükür Ailemni yanındayım ayın sonunda kontrole gideceğim sizlerin nasıl geçiyor
Hadya Bugun 10 haftalik olduk,simdiye kadar hic mide bulantim,bas dönmem olmadi cok sukur sadece cok basim agridi o yordu beni.Sali gunu kontrolum var ama cinsiyet icin cok erken tabii 😊
bade899523 10 haftalığız mide bulantıları hat safhada 🤦🏼♀️ Hiçbir şey yiyemiyorum serumlarla ayaktayım :(
IclalC Merhaba, ben 9+4 teyim. Kontrolüm yarın, biraz heyecanlı biraz gerginim açıkçası. Daha önceden bir düşük, bir kimyasal oldu. Genel olarak şu an iyiyim, umarım sıkıntı yoktur dua edin♥️
burcukeles-35 Bende 11 haftalığım daha doktora gitmedim bu hafta içinde gitmeyi düşünüyorum merak ediyorum yavrumu
Kubra1806 Bende 9 +5 im şu anda geçen cuma hastaneye gittim doktor gayet iyi bi sorun yok dedi hareketlerını falan görünce ultrasonda çok mutlu oldum bi ay sonra kontrolum var yaklaşık 14 haftalık olmuş olacagız cinsiyetini öğreniriz diye düşünüyorum ama erkek olacakmış gibi hissediyotum böyle önceden hisseden olmuşmuydu hissettıgımız doğru oluyormu
Bebegimizolsun Kubra1806 bende hep içimden erkek olacakmış gibi geçiyor rüyamda 2kere oğlum olduğunu gördüm ama daha doktora gitmediğim için cinsiyeti öğrenemedim 🤣