Aysel999 Kızlar 42gundur kurtaj olalı hayla olmadım bat dunen usm olum her wey normal dedı endometrım 13mm ıdı test yapdım teqatıv acaba hamıle olma ıhtımalım varmı?
Momandmom Aysel999 bende kürtajdan tam 50 gün sonra adet oldum. O süreç rahimin kendini toparlaması ve psikoloji ile alakalı. Stres yapmayın
boymomyz Aysel999 28. Günde adet oldum hep düzenli devam etti ama her bünye aynı değil canım . Soğan kürü yap istersen veya maydonozu sıcak suya koy büyük bardak iç adetin gelir diye düşünüyorum . Evlenmeden önce adetim gelmediğinde içiyordum 1 gün sonra oluyordu . Geçmiş olsun 🌸
180720 Aysel999 ben kürtajdan 53 gün sonra ilaçla regl olmuştum dr gidin muhtemelen ilaç verecektir tarlusal falan
Yeniumutt Bende 40 gün oldu kürtaj olalı ama bende tam adet göremedim geçen hafta geldi ama çok az geldi bekliyorum bende gelmesini
Dilek5252 Yeniumutt bende daha oncekurtaj oldum doktorum kurtaj gununu adet tarihin olarak kabul edebilirsin dedi yani o gunki kanama o ayin adet tarihi oluyormus
Yeniumutt Aysel999 bende de aynı şekilde çok küçük leke olarak geldi sonra geldi oda tam adet değildi
Bisusbi Aysel999 kürtaj olalı 4 ay oldu. Ne yazıkki reglim ilkkez bu ay düzene girdi. Düzensizlik, ağrı, fazla kanama az kanama gibi şikayetler kürtaj sonrası için çok normal sayılıyor. Panik yapma ve ne yazıkki hemen hamile kalman çok zor. ☹️